Ketua Puteri Umno Sabah gesa siasatan tuduhan perlanggaran disiplin oleh Yb Dato Seri Mohd Shafie bin Apdal


  • Pergerakan Puteri Umno mengesa agar Lembaga disiplin Umno mempercepatkan laporan siasatan tuduhan perlanggaran disiplin oleh Yb Dato seri Mohd Shafie bin Apdal bagi membolehkan akar umbi UMNO di bahagian Semporna khusunya ahli puteri meneruskan kesinambungan perjuangan parti.
  • Pergerakan Puteri Umno Semporna juga memilih untuk SETIA dalam Umno dan meneruskan wadah perjuangan sehingga tamat tempoh penggal. Ini bagi menghormati mandat perwakilan puteri yang telah memberi kepercayaan kepada kami untuk meneruskan agenda WANITA MUDA.
  • Pergerakan Puteri Umno Semporna sangat menghormati Yb Dato Seri Mohd Shafie b Apdal selaku pemimpin yang disegani dan disayangi, walau bagaimanapun Pergerakan Puteri UMNO SEMPORNA juga menghormati ketetapan yang dibuat oleh Majlis Tertinggi Umno selaku pucuk pimpinan parti.
  • Keputusan ini amat sukar, tetapi demi untuk SURVIVAL wanita muda, maka keputusan ini adalah yang terbaik bagi semua ahli Puteri Umno Semporna. Saya memohon doa kepada Allah agar Umno terus dipelihara untuk tempat kita berpaut demi agenda Agama Bangsa Dan Negara

Sekian dan terima kasih
Hidup Umno


Popular posts from this blog

CERGASKAN DIRIMU DI HARI SUKAN NEGARA 2016

3 Lagenda Malaysia Gegarkan Paralimpik Rio 2016