Festival Wanita Muda "Be Empowered * Get Connected"


Festival Wanita Muda adalah satu platform untuk Wanita dari semua  lapisan masyarakat untuk mewujudkan keyakian dan memperkayakan diri mereka dengan rahmat yang dialami untuk membina rangkaian di kalangan wanita inspirasi lain dan akhirnya untuk diberi kuasa".

 


Festival ini,akan berlangsung pada 24 September 2016,Sabtu bermula jam 8.30 pagi hingga jam 5,00 petang,bertempat di  Dewan Tun Razak 1 PWTC,Kuala Lumpur. 

Festival Wanita Muda  ini dianjurkan oleh Pergerakan Puteri UMNO Malaysia di bawah kepimpinan Yb Datuk Mas Ermieyati Samsudin merangkap Timbalan Menteri Pelancongan dan Kebudayaan Malaysia dan Ahli Parlimen Masjid Tanah. 


 
Yb Datuk Mas Ermieyati Samsudin 

Festival Wanita Muda ini akan dirasmikan oleh YAB Dato Seri Najib Tun Razak Perdana Menteri Malaysia merangkap Presiden UMNO, Pelbagai aktiviti menarik disedaiakan antaranya Pameran pendidikan,Pameran Kerjaya,Fesyen,Women Divers,Kaunseling dan sebagainya , Selain itu , personaliti yang akan bersama di festival itu  Shuib  Sepahtu pelawak,penyampai radio dan usahawan Jenama Aqua Nano,Liyana Jasmay Pelakon,Pengasas Mermaid Studio,Mermaid Luxe dan Mernaid Stire KL dan personaliti yang lain ramai menanti anda disana .





 
Personaliti bersama Festival Wanita Muda


 
Forum Penderaan Seksual Kanak-kanak 

 
Bantuan dan khidmat nasihat berkenaan autisme  

Be Empowered. Get connected.

#PuteriPrihatin #PuteriPeduli #fwm2016
#BersatuBersetiaBerkhidmat






Popular posts from this blog

CERGASKAN DIRIMU DI HARI SUKAN NEGARA 2016

3 Lagenda Malaysia Gegarkan Paralimpik Rio 2016