#akubudakmasjidtanah



Masjid Tanah, 9 Julai 2016 - Baru-baru ini YB Datuk Hajah Mas Ermieyati Haji Samsudin, Timbalan Menteri Pelancongan dan Kebudayaan Malaysia telah melancarkan #akubudakmasjidtanah yang merupakan 'trademark' terbaru yang merupakan idea cetusan beliau sendiri. 


Pelancaran #akubudakmasjidtanah di Rumah Terbuka Festival Citra Rasa Tradisional Aidilfitri, dekat je kampung oleh Tun Datuk Seri Utama Mohd Khalil Yaakob, Yang Di-Pertua Negeri Melaka yang bertempat di Padang Taman Datuk Setia, Masjid Tanah, Melaka

Pelancaran itu yang dirasmikan oleh Tun Datuk Seri Utama Mohd Khalil Yaakob, Yang Di-Pertua Negeri Melaka di hadapan lebih 13,000 pengunjung rumah terbuka, yang bertemakan "Festival Citra Rasa Tradisional Aidilfitri" di Padang Taman Datuk Setia, Masjid Tanah, Melaka.

Selain itu, beliau juga merupakan Ahli Parlimen Masjid Tanah, turut memperkenalkan halaman Facebook dan Instagram Aku Budak Masjid Tanah yang merupakan medium perkongsian maklumat yang berkaitan.

~ 'Official Facebook' Aku Budak Masjid Tanah ~

~ 'Official Instagram' Aku Budak Masjid Tanah

'Hashtag' itu di perkenalkan khusus untuk menyampaikan dan berkongsi pelbagai berita dan isu yang menyentuh berkenaan pembangunan, ekonomi, sosio budaya dan sebagainya yang berkaitan dalam Melaka dan Masjid Tanah. 

Majlis yang diraikan kira-kira 13,000 pengunjung itu berlangsung sangat meriah dengan tetamu yang hadir.








Antara tetamu yang hadir ke Masjlis Rumah Terbuka Festival Citra Rasa Tradisional Aidilfitri, dekat je kampung

Jangan lupa likes dan follow Aku Budak Masjid Tanah dan viralkan #akubudakmasjidtanah!!

Boleh juga klik di sini untuk carian pantas ke halaman Facebook Aku Budak Masjid Tanah.

Klik di sini untuk carian pantas ke halaman Instagram Aku Budak Masjid Tanah




Popular posts from this blog

CERGASKAN DIRIMU DI HARI SUKAN NEGARA 2016

3 Lagenda Malaysia Gegarkan Paralimpik Rio 2016